Arama

25 Şubat 2007 Pazar

Tenacious D: The Pick of Destiny (2006)

*** Yeni Spinal Tap ***

Konusu şöyle; JB (Jack Black) ruhunda rock ateşi yanan bir çocukken duvardaki posterden gelen vahiy ile evden kaçıp California'ya gider. Burada kimsenin iplemediği KG(Kyle Gass) 'den büyük bir müzisyen olmak için eğitim alır. İkili şeytanın dişinden yapılmış ve dünyanın tüm rock ilahlarının elinden geçmiş olan Kader Penasının peşine düşer.

Ne anladım; Jack Black sinemanın en hareketli komedyenlerinden. Rock müziğe de kafayı takan eleman daha önce School Of Rock'da yaptığı gibi standart bir hikayeyi alıp, onu normal kabul edilenin dışında öğelerle bezeyip bir hikaye anlatıyor. Mesela; filmin başında kazandığı bir beceriyi sonda kullanması gerekiyor, bu filmde o sahnede dizlerinin üzerinde yerden kayma becerisi oluyor. Filmin girişi çok başarılı bir rock opera, sonra biraz Karate Kid'den biraz Clockwork Orange'den devam ediyor. Yapımcı Ben Stiller ve Tim Robbins yardımcı küçük rollerde.

Aklımda kaldı; En başta animasyon şeklinde bu ikisinin dolby ses reklamlarıyla dalga geçtikleri kısım. Meatloaf'un katı dindar baba rolünde olduğu ve duvardaki posterden Dio'nun canlanarak katıldığı giriş bölümü. KG akustik gitarla klasik parçalar çalarken JB'nin abuk sabuk sözlerle eşlik ettiği ilk karşılaşmaları. JB'nin aletiyle lazerleri durdurduğu sahne. En son yazılardan sonra bir başyapıt kaydettikleri sahne.

Sonuç; müthiş başlıyor ama çok fazla tuvalet mizahına kayıyor .

24 şubat ctesi sabah izledim

http://www.imdb.com/title/tt0365830/

3 yorum:

volkan dedi ki...

LONG LIVE ROCKROOOLLLL!!!!

volkan dedi ki...

LONG LIVE ROKCNROLLLLL olcaktı...

Tolga YILDIRIM dedi ki...

Ben de Kerem'le ayni fikirdeyim. Film cok iyi basliyor. Meatloaf Jack Black'in babasi rolunde. Rock karsiti koyu katolik bir baba. Adama gitmis o rol (adami pek sevmedigimden midir yoksa iyi rol kesitiginden midir tam anlayamadim).Soona Jack Black buyuyo. KG ile karsilastigi sahne de cok iyi. Ondan sonra bence biraz zirvaliyor film. Haa bi de Ben Stiller cok iyi. Bence bu tiple ikinci bir Jack Sparrow olabilir.
Film ozetle iyi bir eglencelik. Ama asla Spinal Tap degil. Spinal RULEZZZZ !!!!