Arama

12 Şubat 2007 Pazartesi

Crank (2006)

*** Biraz yavaş be kardeşim ***

Konusu şöyle; profesyonel katil Chelios bir sabah uyanır ve birkaç saat önce vücuduna zehir enjekte edildiğini öğrenir. Vücuduna adrenalin pompalandığı sürece hayatta kalacaktır.

Ne anladım; çok yorgundum, uyuklarken bir film izlerim diye başladım filme, panik atak geçiriyordum. Vin Diesel'in oynadığı XXX kategorisinden bir tam aksiyon filmi. Arabayla, motorla, paraşütle, hastane önlüğüyle, ereksiyonuyla her türlü hareket mevcut filmde. Metabolizmasını hızlandırmak burun spreyinde de bulunan epinefrini kullandığı, sonra sokaklarda yarı çıplak deli danalar gibi koşturduğu sahneler filmin akılda kalıcı, eğlenceli kısımlarından.

Aklımda kaldı; amcanın kalabalık caddede adrenalin üretebilmek için kız arkadaşıyla seviştikleri ve "Daha spontan yaşamak istiyorum diyordun ya" dediği sahne.

Sonuç; sıkı aksiyon filmi

10 şubat cumartesi evde yayılarak izledik

http://www.imdb.com/title/tt0479884/

Hiç yorum yok: