Arama

27 Mayıs 2007 Pazar

Pirates of the Caribbean: At World's End (2007)

*** İkinci filmden daha iyi ***

Konusu şöyle; ölüler diyarına gönderilen Jack Sparrow kurtarılır. Ticaret yollarını ele geçirmeye çalışan Doğu Hindistan Ticaret şirketine karşı korsanlar birliğini harekete geçirmeye çalışırlar.

Ne anladım; MTV kuşağı için zorla seri haline getirilmiş para makinesi. İkinci filmin finalinde sevilen karakterin ölüme gönderilmesi Star Wars'u hatırlatmış ve canımı sıkmıştı. Bu filmde başlardaki espriler genelde zayıf ve zorlamaydı. Konu gereksiz bir karışıklıkta. Oyuncu kadrosu müthiş, 2-3 sıkı film çıkabilecek adam var. Chow-Yun Fat, Bill Nighy, Jonathan Pryce, Stellan Skarsgard.. Orlando Bloom ve Keire Knightley'in karakterlerini gene diğer filmlerdeki gibi sevemedim. 3 saatlik süresi çok uzun.

Aklımda kaldı; Sparrow karakteri için esin kaynağı olduğu söylenen Keith Richards baba rolünde çıkıyor, hatta gitar bile çalıyor. Sparrow'un ölüler diyarındaki taş/yengeçlerle olan sahnesi güzeldi. En kötü sahnesi son dövüş sahnesinde bir yandan da Will ile Elizabeth'in evlendikleri sahne. Sparrow'un Barbossa ile atışmaları güzeldi, dürbün sahnesi.

Sonuç; güldük eğlendik de inşallah başka film yapmazlar bu seriden.

25 mayıs 2007 cuma akşamı natilüs'de gittik. Volkan kardeşim aldı diye bilet aldım, sonra onun yengenin doğum sancıları başlayıp gelemeyince bizim bileti kapıda satıp Nuray'larla girdik filme.

http://www.imdb.com/title/tt0449088/

2 yorum:

volkan dedi ki...

bence super bi filmdi...evet bazı sahnelere gereksiz olmuş filmin akıcılığını etkilemiş, konuyu da dağıtmışlar biraz...ama gerçekten komik ve de aksiyonu bol bir filmdi...yazılardan sonra önemli bir sahne varmış, tabii erkenden çıkıp gidince izleyemedik...izleyen varsa anlatsın...ben p.tesi gidebildim filme...

kilavuzkarga dedi ki...

ben de bu üçlemeyi sevdim...

yüzüklerin efendisinden bin kat daa ii bi üçleme...

Cüce silayla çıkıp ters tepmesiyle geriye düştüü sahneye bayıldım...

Sinema tarihinin en komik cüce esprilerini toparlamamda bi mihent taşı oldu...