Arama

27 Mayıs 2007 Pazar

Messengers (2007)

** Kötü Haberciler **

Konusu şöyle; anne baba yetişkin kız ve henüz konuşamayan küçük çocuktan oluşan tipik Amerikan ailesi Chicago'da ailenin başına gelen bir şeyden uzaklaşmak için ayçiçeği tarlası ve "ben periliyim" diye bağıran bir eve gidip canlarına susarlar.

Ne anladım; The Eye ile tanınan ikiz Pang biraderlerin Amerika'da yaptığı film. %99 klişeler üzerine kurulu, geçmişte yaşanmış bir olaydan ötürü ruhların terketmediği ve insanlara saldırdığı perili ev filmlerinden. Tek orjinal olabilecek yanı bebeklerin konuşamadığı halde yetişkinlerin göremediklerini görebildiklerini iddia ettiği sahneler olabilir. Daha önce en az bir uzakdoğu korku filmi izlemiş birinin bu filmi izlemesine hiç gerek yok.

Aklımda kaldı; küçük çocuk güzel oynatılmış, mimikleri çok uygun.

Sonuç; hiç gereksiz

26 mayıs 2007 ctesi akşamı izledik Tolgalarda. Lost'un üçüncü sezonu bitirdikten sonra cila niyetine

http://www.imdb.com/title/tt0425430/

1 yorum:

kilavuzkarga dedi ki...

Çocuk konuşsaydı zaten kısık sesle: "Ay sii dı det pipıl" diicekti...
Der gibi bakıyordu zaten...

Yauv ne istiyorsunuz kuşlardan hele hele kargalardan... Ben kilavuzkarga... Hiçkok baba sen başlattın bunu... hiçkok muyum senden ... (bu da benim intikamım)

başta o tüfekle gelen adam kesin dolaptaki çocuk dedim... çok hafif bi ters köşe sendromu yaşadım...
Senerast ilk madurlar hayaletten diildinin tadını çıkarmış yazarken... işin tek esprisi o...