Arama

15 Aralık 2007 Cumartesi

License To Wed (2007)

** Robin Williams'dan bir dip daha **

Konusu şöyle; Ben Sadie'ye evlilik teklif eder. Kızın hayali evlerinin olduğu yerdeki kilisede evlenmektir. Orada evlenmeye izin verilmesinin şartı ise Rahip Frank'ın (Robin Williams) evlilik öncesi kursunu başarıyla bitirmektir.

Ne anladım; genellikle tv dizilerine (the office) iş yapan Ken Kwapis'ten televizyon kalitesinde bir film. Evlilik güllük gülistanlık bir hadise değildir, sorunlar da yaşanır diyip sonunda lafı "ama tek yol evliliktir"e getiriyor gene. Senaryo aşırı yavan, Robin Williams sahneye atılmış ama filmde bir fragmanı dolduracak bile ilgi çekici sahne yok. Örneğin Rahip'in Sadie'ye ilgisi varmış gibi bir ima yapılıyor ama hiç bir şey olmuyor. Et bebekler çok komik bir gag olacak diye bekliyoruz ondan da birşey çıkmıyor.

Aklımda kaldı; evlilik yemini yerine çizilen ve farklı şekillerde görünen ateş çemberinden geçen kamyon. Et bebekler.

Sonuç; olmamış bu kafayla da olması mümkün değil zaten

14 aralık gecesi izledim

http://www.imdb.com/title/tt0762114/

1 yorum:

Merve dedi ki...

Sen izlerken ben nerdeydim aşkım.Beraber izlemedik mi?