Arama

14 Nisan 2007 Cumartesi

A Guide To Recognizing Your Saints (2006)

** Çin'e gitmek istiyorsan Çin Mahallesine, doğru dürüst film izlemek için başka filme **

Konusu şöyle; Dito Montiel New York'un suç dolu kenar mahallelerinde ergenliğini yaşayan, çevresindeki arkadaşları ve akrabaları teker teker ölür, şiddete karışır ve hapse düşerken kendi kurtarıcısını bulmaya çalışan bir gençtir.

Ne anladım; yönetmenin kendi yaşam hikayesi midir nedir anlayamadım. Dito 15 yıl sonra şehre geri dönüp babasını görmeye gelir. Bu sırada geri dönüşlerle gidiş hikayesini izleriz. Scorcese'nin Mean Streets'ini hatırlattı bana. Efenim hikayeyi Sting , Chazz Palminteri çok beğenmiş ve yapımcı oyuncu olarak katılmışlarmış. Bağımsız sinema örneği olarak önce yapılmışlardan kırpıp kırpıp bir kolaj oluşturulmuş gibi, yeni bir hikaye bulamadım içinde.

Aklımda kaldı; Öfke patlamaları yaşayan abi Antonio rolünde Channing Tatum akılda kalıcı. Final yazılarından sonra yaşlı bir adam çıkıp konuşuyor. Sanırım Dito'nun babası o.

Sonuç; pek keyif vermedi.

12 nisan perşembe gece izledik.

http://www.imdb.com/title/tt0473488/

Hiç yorum yok: