Arama

22 Haziran 2007 Cuma

Vacancy (2007)

**** -Elbiselerimle yatıyorum. -Ben ayakkabılarımı da çıkartmayacağım ****

Konusu şöyle; Amy (Kate Beckinsale) ile David (Luke Wilson) çocuklarını kaybettikten sonra birbirinden uzaklaşmış, boşanmak üzere olan bir çifttir. Amy'nin ebevenylerinin evlilik yıldönümü kutlamalarından dönüş yolunda kısa yol bulmak uğruna otoyoldan çıkarlar ve arabaları bozulduğu için ıssız bir motele sığınmak zorunda kalırlar. Ancak farkederler ki bu motel misafirlerin gerçek ölümlerin konu edildiği snuff filmler uğruna katledildikleri bir yerdir ve sıradaki kurbanlar da kendileridir.

Ne anladım; 80 dakikalık süresiyle küçük bir gerilim filmi. Filmin bir kısmında acaba ayrılmak istemediği için tüm olanlar David'in tezgahladığı bir oyun mu diye düşündüm. Jenerik tam 70ler havasında. Filmde Funny Games ve Hitchcock açıkça etkililer. Final çok etkileyici veya açıklayıcı değil ve filmin tüm amacı da zaten biraz germek. Çok büyük bir sürpriz ya da devam filmi için kapıyı açık bırakma gibi ticari oyunlara başvurmayan tadımlık bir gerilim olmuş.

Aklımda kaldı; ilginç tiplemesi ile Frank Whaley otel müdürü olarak iyiydi. Yönetmenin adı Nimrod, hangi insan evladına böyle isim verilir ki. Katiller maskeleri ile hayli ürkünç görünüyorlardı.

Sonuç; ben keyif aldım.

22 haziran 2007 cuma gecesi capitol 13. salonda izledik

http://www.imdb.com/title/tt0452702/

Hiç yorum yok: