Arama

24 Kasım 2007 Cumartesi

The Bourne Ultimatum (2007)

**** Bourne.. Jason Bourne ****

Konusu şöyle; Jason Bourne sonunda ipuçlarını takip ederek hikayenin başladığı noktaya dönüp kendisine ne olduğunu öğrenmeye ve bunları yapanlarla yüzleşmeye yaklaşır

Ne anladım; kim olduğunu arayan Geçmişi Olmayan Ajanımız üçlemenin bu son bölümüyle Sonuç bölümünü tamamlıyor. Baştan düzgün tasarlanmış upuzun bir film gibi olan toplamın bu son filmi çok şık ajanlı, kovalamacalı sahneler ve sıkı politik gerilim içeriyor. İlk iki filmden keyif alanlar bu sonuçla da olayı tamamına erdirecekler, hatta üçünü üstüste izlemek de zevkli olur.

Aklımda kaldı; gazetecinin cebine attığı telefonla yönlendirdiği açılış sahnesi. İkinci filmdeki cooper'lı kovalamaca gibi bunda da motorlu bir sahne var, özellikle kırık kaldırım taşından hopladığı sahne.

Sonuç; çok sevdiydim ben bu seriyi

24 kasım 2007 ctesi günü izledik

http://www.imdb.com/title/tt0440963/

1 yorum:

Tolga YILDIRIM dedi ki...

Run Bourne run !! Olur mu size de bilmem ama bana ara sira gelir "yaw soole guzel bir kovalamaca filmi olsa, insanlar kah birbirini tekmelese kah mermi sıksa" duygusu. Siz de geliyorsa boyle bir istek zaman zaman, bence "The Bourne Ultimatum" kacirmamaniz gereken bi film. Supper bir macera filmi olmasinda tabii ki sevgili Greengrass'in etkisi buyuk.